👈 فروشگاه فایل 👉

پروژه کارآفرینی شركت تعاونی كاركنان نداجا

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروژه کارآفرینی شركت تعاونی كاركنان نداجا

پروژه کارآفرینی شركت تعاونی كاركنان نداجا در 47 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی شركت تعاونی كاركنان نداجا در 47 صفحه ورد قابل ویرایش

    فصل اول

مقدمه:

شركت تولیدی وتوزیعی مورد نظر در زمینه های مختلفی از جمله كشتی سازی –تعمیر كشتی- پوشاك- فروشگاه زنجیره ای- تعمیرات خودرو- صادرات سوخت-آموزشگاه رانندگی- بازیافت مواد- كشتی های فرسوده فعالت دارد كه در پروژه های واحدی تولیدی پوشاك با حدود 120نفر پرسنل مورد توجه می‌باشد. واحد مزبور در تولید انواع پوشاك-ملحفه وهم چنین نیازهای نیازهای نیروی مسلح فعالیت دارد كه ماهیانه حدود بیست میلیون تومان حقوق به كاركنان واحد تولید پوشاك پرداخته می نمایددر ضمن سرمایه گذاری اویه شركت در زمینه پوشاك –نیروی كار تجهیزات و فضا بوده كه نیروی كار از دو بخش تشكیل شده است:بخش اول را جمعی از افسران ارشد وفرماندهان بازنشسته نیروی دریایی (ناجا) وفرزندان پرسنل تشكیل می دهند وبخش دوم را خانواده های تحت پوشش كمیته امام خمینی(ره) و فضای كار توسط شهرداری منطقه 15 در اختیار این شركت گذاشته شده است وتجهیزات نیز از طرف شركت تامین شده است.لازم به ذكر است كه این شركت دارای سرمایه نقدی اولیه هم می‌باشد.شركت برای رسیدن به اهدافی از جمله: كارآفرینی وایجاد اشتغال برای كاركنان بازنشسته ناجا و فرزندان آن ها می‌باشد وارائه خدمات به اعضا در حوزه های مختلف به ویژه امور دریایی ودرآمد زدایی

باز شناخت:

واحد تولیدی پوشاك تن در زمینه تولید پوشاك مردانه وزنانه به ویژه پوشاك پرسنل نظامی بر مبنای سفارش فعالیت می نمایند و اصولا مشتریان اصلی این واحد نیروهای مسلح ارتش –سپاه –نیروی انتظامی می‌باشد.

اهداف كوتاه مدت:

1-   كارآفرینی وایجاداشتغال برای كاركنان بازنشسته نداجا وفرزندان آنان

2-   ارایه خدمات به اعضا متناسب با نیازهای آنان

3-   ارائه خدمات به نداجا در جهت رویكرد وكاهش متصدی گری دولت

4-   استفاده از تجربیات كاركنان بازنشسته نداجا در تخصص های مربوط به ویژه تخصص ها ومهارت های دریایی

5-   ارتقاء توان تخصصی ومهارتی كشور در امور تولید كالا و خدمات دریایی

6-   درآمد زایی برای اعضا

اهداف بلندمدت:

1-تاسیس كارخانه بزرگ اوراق كردن كشتی های فرسوده وبازیافت مواد ونیز ساخت كشتی های سبك وسنگین در منطقه محروم سیستان وبلوچستان

2-توسعه فروشگاههای زنجیره در سراسر كشور (در حال حاضر 24 فروشگاه در تهران وشهرستان ها فعالیت دارند)

3-توسعه آموزشگاههای رانندگی وتعمیرگاههای خودرویی در سراسر كشور

4-توسعه فعالیت های ترانزیت مواد سوختی ازكشورهای آسیای میانه و پالایشگاههای داخلی

5-تاسیس شركت خدمات دریایی و خریداری یا ساخت كشتی های مادر جهت ارایه خدمات گوناگون با قایق ها ولنج های ماهیگیری در منطقه محروم سیستان و بلوچستان

6-توسعه خدمات فنی مهندسی به ویژه در امور دریایی

 

4-هزینه بسته بندی

5-هزینه های مشترك یا غیرعملیاتی (شامل آب و برق،اجاره ،تلفن و..)

6-هزینه سرمایه(هزینه بهره بانكی، هزینه سایر وام ها، ارزش سرمایه در جریان)

7-هزینه مالیات وبیمه

8-هزینه استهلاك دستگاهها وماشین آلات

9-وضع بازار كار وتعداد توانایی ها رقبا

10-سود مورد انتظار

توضیح اینكه مهمترین عامل قیمتگذاری وضع بازار كار وتوانایی رقبا می‌باشد واین امر باعث می‌گردد در برخی اوقات واحد تولید برای اداره كارگاهها با سود ناچیز ویا بدون سود و بعضا با ضرر كار را از كار فرما دریافت كند زیرا اگر نتواند قرارداد كاری منعقد نماید ضررو زیان های بیشتری را متحمل می‌شود و باید هزینه های زیادی پرداخت نماید.( حقوق-دستمزد-اجاره-آب وبرق)

ارائه نمون روش های قیمت گذاری بر مبنای رقبا:

براورد قیمت پیشنهاید برای دوخت بیست هزار شلوار پارچه توسط كار فرما تعریف شده( پارچه پلی استر لگسوزیا..) آدرسایز مختلف

1-میانگین هزینه پارچه با توجه به اندازه ها برای شلوار        24000ریال

2-میانگین هزینه خرج كار برای هر شلوار     3000ریال

3-میانگین دستمزد كارگران برای تولید هر شلوار      000/13 ریال

4-میانگین هزینه بسته بندی برای تولید هر شلوار     200 ریال

5-میانگین سایر هزینه ها (استهلاك- غیرعملیاتی-مالیات) برای هر شلوار  300 ریال

جمع هزینه ها                              500/40ریال

سود مورد انتظار 10%                              500/44 ریال

محاسبه سود مورد انتظار 10%

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت شگردهای سیاسی ، قدرت و تصمیم گیری سازمانی مقاله ويژگي هاي آب آشاميدني، نمونه برداري و آزمايشات مقاله ورزش کودکان اقتصاد کلان مقاله معرفی رشته تحصیلی ماشین آلات کشاورزی